http://www.20tools.com/--بیست تولز
بخشی از مناجات شهید چمران
تصاویر زیباسازی نایت اسکین
تاريخ : 17 / 3 / 1392برچسب:, | 21:18 | نویسنده : بارانی

خدایا!

بگذار دریا باشم، ساکن و ساکت

که طوفان های سخت مرا به هیجان نیاورند.

خدایا!

قلبم را مثل آسمان صاف و پاک کن که لکه کدورتی از اعمال دیگران بر ساحتش ننشیند.

خدایا!

تو مرا به دریای درد غوطه ور کن تا لذت پیروزی و زندگی را به کلی فراموش نکنم.

خدایا !

مرا از گرداب خود خواهی و از گردباد مصلحت طلبی و از طوفان های هوی و هوس نجات بده و به ما قدرت ایثار عطا کن و بگذار که لذت ایثار همه ء وجود ما را سیراب کند.

ای خدای بزرگ!

نه از جهنم تو وحشتی دارم و نه به بهشت تو طمعی ، محرکمن در زندگی فقط عشق به توست . مرا بسوزان ، اسخوان هایم را خورد کن ولی

لحظه ای مرا از خود دور نساز.

" بخشی از مناجات شهید چمران "


نظرات شما عزیزان:

بنده خدا
ساعت9:45---20 خرداد 1392
مناجات های شهید چمران بسیار زیبا و عرفانی هستن و به دل می نشینند . من مناجات هاشون رو خیلی دوست دارم ، لطفا باز هم بذاريد. دید آدم با تفكر در آنها باز میشه.

محمد
ساعت9:33---20 خرداد 1392
مناجات های شهید چمران بسیار زیبا و عرفانی هستن و به دل می نشینند. من مناجات هاشون رو خیلی دوست دارم لطفا بازم بذاريد.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تصاویر زیباسازی نایت اسکین
  • قالب پرشین بلاگ
  • قالب بلاگ اسکای